Inghetata de pepene galben

Imi place pepenele galben. Chiar foarte mult. Dar nu imi place inghetata de pepene galben. Nu stiu de ce, dar pur si simplu nu o suport. Somitatea, in schimb, o iubeste! Asa ca aceasta reteta a fost pentru altii, eu nu m-am putut bucura de ea, desi, mi s-a spus ca a fost reusita.

Ce problema am intanlit eu la aceasta reteta: pentru un gust cat mai pregnant de pepene galben trebuie mai multa pulpa. Cu cat mai multa pulpa, cu atat mai multa apa, deci mai multe cristale de gheata. Gasiti un echilibru intre aroma si textura.

Ingrediente:

Pulpa de pepene galben se face piure cu mixerul. Se prepara inghetata de vanilie pana la pasul cand trebuie pusa in masina de inghetata. Se pune in ea piureul de pepene galben si eventual zaharul pudra. Se pune in masina de inghetata si se lasa o ora si 20 de minute. Daca nu aveti masina bagati la congelator, si dupa o ora amestecati bine in ea. Continuati sa faceti asta din 30 in 30 de minute, timp de 4 ore. Pofta mare.

 

Lasă un răspuns

