Crostini cu gem si gorgonzola

Recunosc, am pus numele de crostini la reteta doar pentru a atrage priviri. Crostinii sunt de fapt bucatele de paine prajita, cu ceva toppinguri pe deasupra. Nici macar nu pot spune ca este o reteta, ci mai degraba o idee. Combinatia de gusturi dintre branza gorgonzola (in special cea picante) si gemul dulce-acrisor (eu am folosit de piersici, dar cred ca un magiun fara zahar merge mult mai bine) este fenomenala. Un aperitiv superb, sau chiar o masa in sine daca folositi felii mai mari de paine prajita  – eu asa am facut!

Ingrediente:

  • felii de paine prajita
  • gem (ceva care sa aibe un raport bun intre dulce si acrisor – nu trebuie sa fie prea dulce)
  • branza gorgonzola

Se ung feliile de paine prajita cu putin gem, si deasupra se pune branza grogonzola. Simplu, nu? Pofta buna!

Lasă un răspuns

