Omleta la cuptor

Pentru mine, felul asta de a face omleta seamana cu un quiche, dar fara crusta de aluat fraged. Deci este un quiche lorraine mai sanatos😀. Ca si ingrediente, variatii sunt multe. Se pot pune branzeturi, legume, smantana, chiar si carnuri sau mezeluri. Go wild! Dureaza mai mult decat o omleta clasica, dar este mai pufoasa si mai satioasa. Cum am facut-o eu?

Ingrediente:

  • 6 oua
  • 3 ciuperci mari
  • un praz
  • parmezan dupa gust
  • leustean
  • sare si piper
  • un praf de chilli

Am taiat ciupercile si prazul – marimi potrivite – si le-am calit in putin ulei de masline. Le-am tras de pe foc si le-am lasat la racit. Am batut ouale, si am pus in ele parmezanul, leusteanul tocat marunt si legumele calite si racite; la final am asezonat. Am uns un vas termorezistent cu ulei (se poate si cu unt) si am turnat compozitia de oua in el. Am bagat la cuptor la 170 de grade cam 40 de minute. Aveti grija sa ungeti bine vasul; eu nu stiu ce am facut dar mijlocul omletei mi s-a lipit de vas si s-a rupt putin cand am  asturnat-o. Nimic grav, am carpit-o imediat pentru poze😀. Merge cu salata de varza si un carnat langa (carnatul se poate cali cu prazul si ciupercile, si „aruncat” si el direct in omleta). Pofta buna.

Lasă un răspuns

