Salata cu telina, morcovi si pui

Este o salata clasica, daca ii pot spune asa. In liceu era singurul preparat consistent si bun pe care mi-l permiteam sa il mananc in oras (deh restul de bani ii dadeam pe tigari, bautura…ca orice elev responsabil! :P) Mi se pare o salata extrem de buna si gustoasa, de aceea o mai refac din cand in cand, fiind simpla si gustoasa.

Ingrediente:

  • 1 piept de pui dezosat si fara piele
  • doi morcovi potriviti
  • o telina potrivita
  • 1-2 mere (optional)
  • maioneza (nu dau o cantitate exacta, depinde strict de voi cat puneti in functie de gusturi, talie si alte particularitati :D)
  • sare si piper
  • putina zeama de lamaie

Pe langa ingredientele de mai sus, se mai pot pune: salata verde,varza rosie sau alba, oua fierte taiate felii. Mie imi place gustul clasic, de telina si morcov.

Intai punem niste apa cu sare la fiert, si fierbem pieptul de pui in ea, pana ce e bine patruns si fiert. Morcovii si telina se curata si se rad pe razatoarea mare. Se amesteca. Pieptul de pui fiert se taie cubulete. Se amesteca cu morcovii si telina. Merele, se curata si se rad si ele si se amesteca rapid in salata. Se pun cativa stropi de lamaie, se amesteca bine, si apoi se adauga maioneza, cat sa lege salata. Eu, de exemplu, nu am pus foarte multa, pentru a ma pastra sexy si zvelt😀 Glumesc (sunt sexy si zvelt oricum) doar ca nu imi place maioneza in exces.

Se sareaza si pipereaza salata, si se mananca asa rece, si delicioasa. Pofta mare!

Lasă un răspuns

