Orez cu ardei

   M-am gandit  ( de fapt, noi ne-am gandit, eu si somitatea) sa incep(em) sa dau (dam) si retete de garnituri, nu doar de felul principal. Pentru mine, de multe ori garnitura devine felul principal, si carnea (sau orice altceva ar trebui sa fie in centrul atentiei) completeaza garnitura. Daca se termina garnitura, se termina si masa pentru mine. Stiu ca toti ati trecut prin asta. Desigur, am la toate preparatele si reteta pentru garnituri, scrisa in descrierea retetei, dar este greu de gasit pe blog, asa ca mai bine sa fie direct in lista de preparate.

Orezul asta este delicios, si atat de simplu de facut!

Ingrediente:

  • 200 g orez
  • 400 ml supa de gaina (eu am folosit concentrata, la cub)
  • o ceapa medie
  • 75 g unt
  • un ardei gras (orice culoare preferati)
  • sare, piper si boia dupa gust

   Ceapa se decojeste si se toaca fin. Ardeiul se curata de seminte si se toaca cubulete. Orezul se spala, si se lasa sa se scurga complet.

   Ceapa se caleste in 25 g de unt. Cand e aproape gata, se adauga restul de unt, ardeiul si boiaua si se inabuseste putin. Apoi se adauga si orezul si se caleste putin si el pana devine sticlos. Se stinge cu supa, se sareaza si pipereaza. Se acopera, si se lasa la fiert 18-22 de minute, amestecand din cand in cand doar cat sa nu se lipeasca. Daca lichidul scade prea mult se adauga supa sau apa fierbinte. Se mananca cu foarte multa pofta alaturi de o carne sau chair si alte legume, precum ciupercile. Noi l-am savurat impreuna cu vita Stroganoff, a carei reteta va veni curand! Pofta mare!

Un gând despre &8222;Orez cu ardei&8221;

Lasă un răspuns

