Porumb mexican

   Cum este vara si porumbul e in mare voga, am zis sa fac ceva putin diferit la un clasic: porumbul copt. Cum l-am facut in casa, eu intai am fiert porumbul, apoi la sters bine de apa, si l-a copt pe tigaia de fonta, fara ulei, fara nimic, pana s-a innegrit. Daca aveti posibilitatea, cel mai bun iese copt direct pe jar.

   Reteta este simpla. Trebuie doar porumb copt, unt, sare, piper, boia dulce si o branza buna, rasa (eu am folosit parmezan). Optional se poate pune si putina boaia iute, daca va place picant, sau se poate toca un ardei iute fin de tot.

   Condimentele se amesteca cu branza rasa si se pun pe o farfurie intinsa. Cand porumbul e copt, se i-a direct de pe foc si se unge generos cu unt – care se va topi in contact cu porumbul fierbinte, apoi se tavaleste prin mixul de branza si condimente. Asta e tot. Foarte bun si foarte simplu, de vara ;). Mai ales cel picant, merge cu o bere rece, chiar daca asta contravine „regulilor” de a nu amesteca berea cu porumbul! Merita riscul!

Lasă un răspuns

