Spaghete all’aglio e peperoncino

dieta cu fructe

   Suna complicat, dar este extrem de usoara…daca ai ce iti trebuie. Mai exact spaghete all’aglio e peperoncino. Sunt niste spaghete rosii la culoare, in compozitia carora se gaseste usturoi si chilli (da, sunt picante). Eu le-am luat din Auchan, marca lor, si au fost ieftine (in jur de 3-4 lei). Arata asa:

spaghete al auglio e peperoncino 001

   Si le-am preparat astfel: am topit la foc mic niste unt (nu va zgarciti, asta o sa fie sosul), si am pus in el 4-5 frunze de busuioc proaspat (cred ca merge si uscat daca nu aveti proaspat). Le-am lasat pe foc pana au inceput sa se inmoaie si sa se schimbe la culoare, adica 2-3 minute. Puteti pune si niste piper macinat. Le-am lasat de o parte, si am calit niste ceafa de porc crud-uscata (puteti folosi orice mezel va place – kaizer, speck, prosciutto, etc.), taiata cubulete. In tot acest timp am fiert pastele conform instructiunilor de pe ambalaj.

   Cand s-a calit carnita, se pun peste pastele scurse bine, si se amesteca pana cand toata compozitia este incinsa. Se pune in farfurii, se stropeste cu untul topit, in care s-a pus busuiocul, se presara parmezan dupa gust, si se pun frunzele de busuioc prajite, deasupra. Pofta buna!

Lasă un răspuns

