Sufleu de omleta

dieta cu fructe

   Aveam eu mania de a face un sufleu. Si cum mananc omleta des, am zis sa variez si sa imi satisfac si mania. Si bine am facut, ca a iesit un sufleu pufos si tare aspectuos. Recunosc, eu fiind fan omleta zemoasa, nu e tocmai pe gustul meu, dar daca iti place omleta bine facuta, atunci go for it!

Ingrediente:

  • 3 oua
  • 2 linguri de lapte
  • o lingurita parmezan ras
  • cateva fire de patrunjel
  • sare, piper si cimbru (puteti pune ce condimente vreti)

   Se separa galbenusurile de albusuri. Galbenusurile se amesteca cu laptele, putina sare, piper si condimente, parmezan si patrunjel. Albusurile se bat spuma cu un praf de sare, dar nu sa se intareasca complet. Sa fie albicioasa si catifelata. In albusuri se incorporeza cu grija galbenusurile, cu miscari de jos in sus, sa nu scoateti aerul.

   Se ung doua ramekin-uri cu unt si se imparte compozitia intre ele. Se baga la cuptorul preincalzit, la 200 grade. Se lasa 5 minute, si se scade temperatura la 160 de grade. Se mai lasa 20-25 de minute. Vor creste in cuptor muuullttt de tot, cel putin isi vor dubla volumul. Cand le scoateti mai scad putin, dar nu cu mult. Se scot din forme si se mananca cu pofta…MARE!

Lasă un răspuns

