Scrambled eggs cu bacon (papara)

dieta cu fructe

   Un fel de omleta, sau mai pe romaneste jumari de oua (sau papara). Se poate face sa fie si mai lichida, dar, somitatea, cu care am luat masa, a strambat din nas la acest gand, asa ca a trebuit sa le las ceva mai mult pe foc. Sunt delicioase,foarte gustoase si foarte fine.

Ingredinete:

  • 3 oua
  • 40 g unt
  • 1/2 lingurita de ulei
  • sare, piper, cimbru (puteti pune ce condimente vreti, eu am optat pentru cimbru)
  • bacon pentru „garnitura” (optional)

   Ouale se sparg direct in recipientul in care le veti gati. Untul se pune peste ele, in cubulete mai mici, la fel si uleiul, sarea, piperul si cimbrul. Se pune pe foc potrivit, si se amesteca continuu pe toata durata prepararii termice (ce exprimari pretentioase am si eu!). Nu va opriti deloc, mestecati continuu. Nu trebuie sa mestecati ca si cum ar fii sfarsitul lumii, dar sa nu va opriti. Cum spuneam si in deschidere, le puteti lasa mai moi sau mai bine facute (incercati si moi, sunt delicioase).

   Eu am pus in tigaia de teflon si niste bacon, fara ulei, l-am rumenit rapid, si l-am aruncat neglijent langa oua. Pe deasupra oualelor am presarat niste creson. Se pot pune si alte verdeturi (patrunjel, marar, ceapa verde, etc.). Pofta mai mult decat buna va urez! 🙂

Lasă un răspuns

