Spaghete prajite

dieta cu fructe

   Stiu ca prajit = rau, dar trebuia sa incerc. Din ce am inteles e un preparat italienesc de strada, un fel de fast food de-al lor. La gust seamana cu omleta in care s-au pus paste :D. Si cum eu sunt fan omleta…mi-au placut foarte mult. Se poate face si o omleta mare in care se amesteca pastele, dar eu am preferat sa fac mici rotocoale, ies mai crocante si arata mai placut.

Ingrediente:

  • 2 catei de usturoi tocati foarte marunt marunt, eventual trecuti prin presa de usturoi
  • patrunjel proaspat
  • 2 oua
  • un galbenus
  • 2 maini parmezan ras
  • 200 gr spaghete fierte
  • sare si piper dupa gust
  • optional: un ardei iute tocat fin

   Toate ingredientele, in afara de spaghete, se amesteca intr-un bol. Pastele fierte si racite, taiti-le cu un cutit in jumatate (eu le-am rupt inainte de firbere pe jumatate, ca sa nu ma mai chinui apoi), si adaugati-le in bol, amestecand totul foarte bine.

   Intr-o tigaie puneti ulei, nu va zagarciti, dar nici nu trebuie prajite in baie de ulei, ca pentru omleta, poate 2 linguri in plus. Cand este bine incins, se pun in el gramajoare de spaghete, marimea lor fiind in functie de preferintele voastre. Prajiti-le pana devin aurii si crocante pe ambele parti. In functie de marime pot fii complet corcante, sau corcante la exterior si moi si umede in interior. Un deliciu!

Lasă un răspuns

