Coaste la cuptor, cu piure a la Gordon Ramsay si o salata de cruditati- Festin de sfarsit de saptamana

dieta cu fructe

   M-am trezit dimineata cu o pofta mare de a gati ceva…tare. Tare bun! Stiam ca vine si somitatea in inspectie asa ca trebuia sa fiu gata cu ceva gustos, in special la desert, punctul forte al papilelor gustative ale somitatii. Asa ca m-am documentat temeinic inainte si am optat pentru Mississippi mud pie, la desert, si coaste la cuptor, cu piure a la Gordon Ramsay si o salata de cruditati. Iata cum a stat toata treaba. De cu seara, mai exact vineri seara, am fiert coastele in 0.5 L de bere, puneam mai mult dar nu am avut decat atat, si restul apa cat sa le acopere. Puteti pune si bere fara apa. Am mai aruncat in oala doua frunze de dafin, boabe de piper, cimbru, si putina sare. Le-am fiert aproximativ o ora si jumatate. Le-am lasat sa se raceasca, am fost in oras la o pizza, m-am intors acasa, si am facut tarziu in noapte o marinata (fiecare cu hobby-ul lui, nu ma judecati). Marinata am facut-o din suc de rosii, cu ceva ulei de masline, zeama de lamaie, o lingura de mustar, putin otet rosu balsamic, usturoi, piper, sare, putina boia dulce. Mergea de minune si niste vin rosu la marinata dar de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! In marinata se poate pune orice e pe gustul individului de o prepara, ideea e sa fie ceva acid si ulei. Am pus coastele in marinata peste noapte, si a doua zi le-am dat la cuptor, la 160 de grade, timp de 50-60 de minute.
Coastele sa fie cat mai slabe, asa este recomandat, si daca aveti rabdare sa dati cat de mult e posibil jos de pe ele pielita aceea alba de grasime. Ies mai bune astfel.

   Acum sa trecem la piure!
Ingrediente:

1.5 kg cartofi
200 ml smantana de gatit (din aceea lichida, dar nu dulce)
100 ml lapte
100 gr unt
sare

   Cartofii se curata, se tin in apa rece, se scurg bine, apoi se fierb pana se inmoaie. Apa se scurge, si se paseaza cartofii, eu i-am pasat cu lingura de lemn si cu sita. Daca aveti nevoie de ceva lichid pentru a-i pasa, puneti din cei 100 ml de lapte. Apoi se pune piureul pe foc, se pune laptele, smantana si untul, si se amesteca foarte bine, pana se incorporeaza tot in toate si toate devin un tot cu totul. Cand piureul rezultat este incins, se pune ceapa verde sau praz, taiate fasii subtiri. Se amesteca bine si se mananca cu coastele mai sus mentionate.
Desigur, cu o salata de cruditati, clasica!

   Pofta buna!!

2 gânduri despre &8222;Coaste la cuptor, cu piure a la Gordon Ramsay si o salata de cruditati- Festin de sfarsit de saptamana&8221;

Lasă un răspuns

