Curry rosu de pui

dieta cu fructe

   De mult imi doream sa fac aceasta reteta. Am gasit pasta de curry rosu la Mega Image, si cam toate produsele cu specific asiatic sunt mai ieftine la ei, si destul de diversificate. Acum…ce aveti nevoie pentru curry:

  • pasta de curry rosu
  • un sfert de radacina de ghimbir (eu nu am avut, am folosit ghimbir praf)
  • 3-4 catei de usturoi
  • 500 gr piept de pui
  • 200 ml lapte de cocos
  • o ceapa
  • si ce legume vreti (eu am pus ardei, ca atat am avut, dar merge si brocoli, morcov, etc.)
  • sos de peste
  • jumatate lamaie

   Se caleste in putin ulei usturoiul tocat marunt alaturi de ghimbir, cam 2 min, la foc iute, amestecand continuu.. Apoi se pune peste de curry; cantitatea depinde de cat de picant vreti sa iasa. Se mai calesc cam 2 minute, amestecand des. Se pune jumatate din cantitatea de lapte de cocos, se amesteca bine si apoi se pune si carnea de pui si se lasa pe foc pana e aproape patrunsa carnea. Apoi se pun si legumele, se condimenteaza cu piper si sare sau in loc de sare puteti folosi sos de peste (care miroase mirific). Se pune si restul de lapte de cocos, si se lasa pana se inmoaie legumele si scade sosul. La sfarsit se pune si zeama de la o jumatate de lamaie, si se amesteca bine. Sau, in loc de lamaie, se poate pune lemongrass. Important este sa se puna ceva acru, pentru ca altfel este gretos. E minunat, langa niste orez simplu, fiert doar cu sare. Sanatate!

Un gând despre &8222;Curry rosu de pui&8221;

Lasă un răspuns

