Paste carbonara the american way

dieta cu fructe

   Toti au auzit de aceste paste, multi le-au incercat. Exista multe variatiuni ale retetei de baza. Eu am facut o varianta americana; imigrantii italieni din S.U.A. au imbogatit reteta adaugand cateva ingrediente, smantana si ciuperci. Avem nevoie de:

  • paste cam 150 de gr
  • 150-200 gr de bacon sau sunca de praga
  • smantana cam 100 ml (in functie de cat de mult sos vreti)
  • 1-2 oua (tot in functie de cat de mult sos vreti)
  • parmezan ras (eu am pus cascaval)
  • 3-4 ciuperci champignon
  • busuioc uscat si maruntit
  • sare si piper

   Baconul se rumeneste pe tigaia de teflon, impreuna cu ciupercile. Cand ciupercile s-au inmuiat este gata. Intre timp se face sosul. Se amesteca ouale batute cu smantana, putina sare, piper, busuiocul uscat si parmezan ras. Se omogenizeaza bine. Pastele se fierb al dente (adica sa ramana putin tari, de regula cam 5-6 minute), se scurg, si nu se trec sug jet de apa rece. Se pun peste bacon si ciuperci si imediat cat sunt inca fierbinti se pune si sosul peste si se amesteca viguros. Pentru ca ouale sunt amestecate cu smantana, nu se coaguleaza imediat, asa ca eu le-am mai amestecat putin, la foc foarte mic, cam 1 min, cat sa nu fac salmonela :D. Cat de zemoase sunt pastele depinde de gustul fiecaruia, cate oua si mai ales cata smantana pune. Se mai rade putin parmezan peste, si asta este. Sanatate!

Lasă un răspuns

