Crap spaniol

dieta cu fructe

   Acesta a fost „proiectul” meu pentru examenul de bucatari! Si am luat 10! 😀 Se face la fel ca o pastravul…facut crap spaniol! :)), decat ca de data aceasta folosit bucati de crap. Am pus langa niste cartofi natur cu ceva patrunjel si un praf mic de boaia peste. Poze sunt cam putine ca ma grabeam, la momentul respectiv, sa ajung la examen.

   Catofii natur se fac simplu: se curata cartofii, se spala, se taie cubulete potrivite, si s efierb cus are si putin ulei pana sunt bine facuti. Se presara peste ei verdeata, si asa cum am spus si mai sus, eu am pus si un praf de boia, mai ales pentru culoare. O mancare de 10 – la propriu!

Lasă un răspuns

