Pui umplut cu dovlecel

dieta cu fructe

   O reteta inspirata dintr-un meniu cu preturi mariiii! (mersi Catrinel). Doar felul principal e inspirat de acolo. Garnitura e facuta de mine cu ce aveam prin frigider. Let’s begin!

Ingrediente:

  • un piept de pui
  • branza de vaci
  • dovlecel
  • 2 lingurite de unt
  • o felie de paine, rupta in bucatele mici
  • un albus de ou
  • sare, piper, un praf de boia dulce
   Se topeste o lingurita de unt. In cealalta lingurita de unt plus putin ulei se inabusa dovlecelul (se pune un capac peste tigaie). Cand e gata se adauga untul topit, painea, branza si albusul de ou, se amesteca totul bine de tot se mai lasa cateva secunde si se da de pe foc. Cu acesta compozitie se umple pieptul de pui, care a fost batut putin inainte, si dat cu sare, piper si boia si frecat cu un catel de usturoi. Se pridne cu scobitori, si se pune intr-un vas termorezistent, uns cu unt. Peste els e pune o ceasca cu apa, se acopera cu folie de aluminiu si se baga la cuptor. Dupa 25 de min, se inlatura folia si se mai lasa 10 min (sau pana e gata).

   Acum sa trecem la garnitura. Nu mai zic de salata, care e simpla. Rosii, castraveti si branza alaturi de ulei! Sa povestim despre orez. Am folosit orez brun. L-am fiert, l-am scurs. In timp ce fierbea am calit niste dovlecel, morcov, ceapa si foarte putin usturoi. Am pus peste orezul, am pus sare si piper. Am zis sa il fac mai cremos, asa ca am pus putina smantana dulce peste el si l-am mai lasat 1 min pe foc, amestecand bine. Asta e tot! Nu e greu de facut, dar avand in vedere ca afara sunt 40 de grade plus, senzatiile au fost extreme. Sanatate, ca-i mai buna decat toate!

Lasă un răspuns

