Supa crema de usturoi

   dieta cu fructe

   Un fetish mai vechi de-al meu. Foarte aromata si foarte gustoasa. Se mananca cu crutoane (desigur, cand am vrut sa mananc si eu, am constat ca nu mai am paine!).

Ingrediente:

  • ceapa medie
  • 2 linguri unt
  • 12 catei usturoi
  • 2 linguri faina
  • 750 ml supa
  • 250 gr smanatana grasa
  • sare
  • piper
  • nucsoara (cat iei intre degete)
  • 1 lingura suc lamaie

   Se curata ceapa si se taie marunt. Se incalzeste untul in care se rumeneste usor ceapa. Puneti si putin ulei peste unt, foarte putin, ca sa nu se arda. Se curata usturoiul, se taie in 4 pe lungime si se rumeneste usor impreuna cu ceapa.
Se amesteca faina pana devine aurie, apoi se adauga supa si smantana, se pune capacul pe oala si se lasa sa fiarba incet aprox. 20 minute.

   Cand este gata, se paseaza totul prin sita (munca nene!), sau pentru cei high tech, se paseaza cu blenderul. Se adauga zeama de lamaie, sarea, piperul si nucsoara (daca va place – o puteti exclude, depinde de gusturi). Ies cam 4 portii. Cum spuneam si mai sus: mancati supa cu, crutoane.

Lasă un răspuns

