Tocanita de ceapa

dieta cu fructe

   Multi nu iubesc atat de mult ceapa, mai ales in cantitati mari, dar eu unul sunt inebunit dupa ea. Este printre cele mai importante ingrediente din bucatarie. Si tocanita de ceapa imi place inca de mic. Dar sa aibe carne in ea, desigur! Asa ca, m-am decis sa incerc sa imi fac si eu, si rezultatul a fost delicios.

Ingrediente:

  • 1 kg ceapa
  • felii de telina
  • 6 rosii
  • piept de pui
  • bulion (dupa gust)
  • sare, piepr, dafin
  • un paharel de vin alb sec

   Carnea se taie felii sau cuburui, in functie de preferinta. Se rumeneste bine in ulei, si se pune deoparte. Ceapa se toaca marunt, solzisori, si se pune la calit in ulei. Dupa ce s-a incins bine se pune si vinul, si se lasa pana este sticloasa (intre timp, vinul se va evapora si va ramane doar o aroma superba). Cand este gata, se pun feliile de telina, si cand se inmoaie se adauga rosiile taiate, bulionul, foaia de dafin, sarea si piperul. Se mai puna apa calda daca vi se pare ca este prea scazuta. Se pune si carnea, si se lasa la fiert, pana se obtine consistenta potrivita.
O minunatie! Pofta mare!

Lasă un răspuns

