2 roti, 2 picioare si o sonerie

Sa trecem peste faptul ca n-am mai scris de mult. De foarte mult. Nici nu mai stiu daca mai stiu sa mai scriu. Asa! Nu mai stiu. Nici n-am stiut. Deci (din moment ce nu stiu sa scriu pot incepe propozitia cu „deci”), intre timp, mi-am cumparat bicicleta. Si pot spune ca are de toate. In afara de amortizoare. Si nici ciclicomputer n-are. Si nici pneuri off road. Si nici portbagaj. Dar in rest….are de toate: ghitdon, pedale, sea, chiar si cadru. Are si doua roti, si optional am adaugat pe ghidon si o sonerie. Si cum am aflat ulterior, soneria „streseaza” pietonii. Asta conform prietenului Buican. Dar astfel se creeaza un echilibru. Si eu sunt stresat sa ii tot ocolesc. As putea merge pe strada, dar imi e frica de „oamenii spani” si de „soferii cu caciula”, tot vorba unui prieten.

In caz ca n-am mentionat, copilaria mea „was a failure” prin prisma faptului ca n-am stiut niciodata sa merg pe bicicleta. Desi am avut doua, ambele avand aceeasi soarta: au fost subtilizate. A trebuit sa repar situatia abia acum la…”maturitate”. Am „rupt” o bicicleta straina invatand sa merg, si am invatat ca zicala: „mersul pe bicicleta nu se uita niciodata” este perfect adevarata. Asa ca mi l-am achizitionat pe „Nelu”. Defapt, el e ceva mai fitos, isi spune „Nelson”, si-a scris si numele pe el, ca sa vezi manelismul absolut. Si unde mai pui la socoteala ca am aflat ca e de sorginte ungureasca. Dar isi face treaba si sunt foarte multumit de el. Mereu am vrut sa „calaresc” un ungur.

Lasand „gluma” la o parte, citez o mare personalitate in viata, EU („european union” cred ca e numele complet): „cumparati-va bicicileta si pedalati, pedalati, pedalati”. Este distractiv, va mentine sanatosi si….este distractiv. Daca nu stiti sa mergeti, nu va speriati, este „floare la ureche” sa invatati. Si apropo, de obicei nu folosesc asa multe ” „” „.

Un gând despre „2 roti, 2 picioare si o sonerie

Lasă un răspuns

