Ea!

E ora 23:00 fix (cineva ma iubeste…dar ajung imediat si acolo).Stau la mine in camera in fata calculatorului si trag abur dintr-o narghilea.Mi-am luat narghilea, apropo.Un fetish mai vechi!Si fiind eu asa relaxat de la tutunul asta de pepene galben care pt mine are aceeasi aroma ca cel de trandafir….am zis sa scriu ceva.Si nu orice.In ultimul timp a aparut o schimbare in viata mea. Ceva mic.Dar foarte drag mie.E vorba de o fata.De fapt ea a aparut mai de mult..cateva luni bune. Dar de cam 3 spatamani a devenit si prietena/iubita mea.Ne-am cunsocut la mare…am tinut legatura…bla bla bla. Oricum nu asta conteaza. Orice cuplu are o poveste, si nu cred ca blogul asta e locul unde sa o spun pe a noastra.Doar vroiam sa scriu despre ea.Ce simtim unul pt altul stim, si asta e tot ce conteaza.Si merita mult mai mult decat sa fie postat pe un blog pierdut in marea de milioane de bloguri din minunatat lume numita internet.Dar totusi trebuia sa mentionez de ea aici.De obicei nu imi exprim sentimentele fata de „publicul larg”, dar pentru ea voi face o exceptie.Deci e groasa! Ce sa mai..sunt indragostit.Bestia de mine si-a gasit frumoasa! Uimitor din partea mea. „And it happend so fast…” .Si sunt bucuros ca a fost asa.Simt ca e loc de mult mai mult.Nici nu stiu ce vreau sa spun aici despre toata treaba asta si depsre ea.”Frumoasa mea” stie deja tot.Restul lumii trebuie sa stie doar ca este. Asa ca fetelor (si baietilor) nu mai sunt pe piata.totul este cat se poate de bine….si sper ca va fii asa cat mai mult timp. Asa ca…Suzy Je te love! Restul sunt detalii!

3 gânduri despre „Ea!

Lasă un răspuns

