Caldura mare dragii mei!

Sfarsitul lui mai si deja ma topesc de cald.Am insomnii din cauza temperaturii ridicate.Adorm la 5-6 dimineata si ma trezesc la orele doisprezece ale amiezii (avanatjul studentului chiulangiu-liber profesionist fara ocupatie). De la aer conditionat racesc! Simturile-mi cer sa le desfat cu bere rece! Si berea ingrasa, iar eu incerc sa slabesc! Si se stie cat de greu este sa fii supraponderal pe canicula! Offf…al naibii cer vicios! Ce sa mai…caldura mare dragii mei…caldura mare!

2 gânduri despre „Caldura mare dragii mei!

Lasă un răspuns

