Nerostitele

Poate nu este asa interesant sa vorbesti despre un album rock romanesc pe un blog.Mai ales la un an si ceva dupa aparitie.Dar oricat de neinteresant ar fii (pentru unii) tot o s-o fac. Si asta din simplul motiv ca e un album senzational.Albumul se numeste „Nerostitele” si apartine formatiei Coma.Formatie 100% romaneasca si care suna extraordinar.Nu am fost fan Coma, si primul lor album nu m-a incantat in mod deosebit.Dar toate astea s-au schimbat cand am vazut pe Senso TV, la emisiunea „UndergoundHoures” videoclipul la piesa „Coboara-ma-n Rai”.M-a dat pe spate.Si cu prima ocazie avuta am cumparat albumul (da, l-am cumparat, nu l-am downlodat dupa DC++).Si asa am devenit fan Coma.Nu m-a incanta productia, care este buna pt o formatie romaneasca dar nu ceva extraordinar.Nici compozitia nu este ceva nemaiintanlit, cu toate ca piesele suna bine.Ce te atrage mai puternic sunt versurile si mai ales atmosfera albumului.Starea pe care ti-o creeaza.Se vede ca baietii au investit mult in albumul asta.Si nu ma refer la investitie materiala, probabil a fost si aceasta destul de consistenta.Ma refer la cea emotionala.Albumul e plin de sentiment (in sensul bun al cuvantului – nu sentimentul „manelizat” prezent mai in toate piesele mainstream romanesti si nu numai).As putea vorbi mult despre cat de mult imi place albumul si cat de incantat sunt de el.Dar mai bine va sfatuiesc sa vi-l cumparati, merita.Si daca aveti alte curiozitati legate de acest album, sau vreti sa ascultati melodii dupa el vizitati pagina lor de myspace

Un gând despre „Nerostitele

Lasă un răspuns

