Travian

„Travian este un joc online bazat pe un browser web. Aici vei juca alaturi de mii de alti jucatori conducand, initial, un mic sat.” Asa incepe totul. Nu stiu cati dintre voi au auzit de acest joc. Nu stiu cati dintre voi l-au jucat. Oricum, lumea se imparte in doua cand vine vorba de Travian. Cei care il iubesc…si cei care il urasc. In ambele cazuri sentimentele sunt foarte patimase.Eu…il visez si noaptea de la o vreme. Stau toata ziua cu ochii in el.Somnul mi-a fost dat peste cap. Am inceput sa sufar si fizic.Prietenii isi pun mainile in cap cand incep sa vb despre el, pentru ca nu ma mai opresc. Si cand te gandesti ca la inceput mi se parea stupid. Pizza. Asa arat satul.Ca o pizza.Nimc animat..Doar un desen prost facut si cifre.Nici macar nu imi plac cifrele.Am urat matematica. Inca o urasc.Dar m-a prins. Si totul din vina lui Zamorxis(se stie el care e).M-a convins sa joc. Si acum sunt in razboi cu el…si toata alianta lui (fuck Deus).Normal, nu sunt eu singur in razboi cu ei.Sunt impreuna cu alianta mea (PAX rules).Si de cand suntem in razboi…24 din 24 sunt pe calculator .Imperienii macelaresc, calaretii gonesc si pretorienii apara zidurile cetatii.Calcule, strategii, atacuri nocturne.Cateodata si tradari :(. Asta face Travianul din tine.

Concluzia! NU JUCATI TRAVIAN.E ca heroina.Provoaca dependenta de la primul contact cu el!Trebuie sa plec acum…sunt atacat!

7 gânduri despre „Travian

  1. flaf zice ca eu sunt de vina pentru mania lui, era prea curios sa vada cum e jocul nu l-am impis eu…..si cum bine se stie, el aveam un gol in activitatea de zi cu zi s-a intamplat prevezibilul………a umplut golul 😀

  2. provoaca dependenta daca te pricepi sa-l joci ….. l-am jucat si eu si
    dupa multe probleme cu resursele am ajuns sa fiu si atacat 😛 … si in plus pachetele alea grafice mi-au dat o bataie de cap ….

  3. mah… un strigat de ajutor … ataca-ma !.. numai asa pot scapa de prostia asta de travian … orikum e vina ta (voastra) .de anu trecut cand am mers la mare pe 1 mai m-a prins jocul asta. Canva nu demult o persoana cu nume de floare m-a intrebat daca am viata personala … ei bine NU AM ! aveam doar pe EA si pe EL…akum dupa cum bine stii n-o mai am pe EA

Lasă un răspuns

